Friday, October 22, 2010

Yesterday.


Lots of sushi (with alittle too much wasabi..)





Chocolate/raspberry cupcakes with raspberry buttercream.

Presents!
Cupcakes cookbook, cupcake stand, Enrique Iglesias new album Euphoria, Knit your own perfect boyfriend box, Summerbird chocolate covered almonds with raspberry, purple H&M slippers & H&M knit tee dress.
And I'm gonna get more presents on Sunday! Can't wait.

It was an amazing birthday even though my parents wasn't there to celebrate it with me.
I just can't really get my head round the fact that I'm 20 now..

2 comments:

  1. Jeg faldt lige over de her helt uimodståelige cupcakes!
    Er det hjemmebag - og i så fald: hvor finder jeg dén opskrift, for de ser sygt lækre ud!

    Og det er et superfint, åhh, cupcake-træ. Hvor opdriver man sådan et (oplagt julegave ide...)?

    ReplyDelete
  2. De smagte også fantastisk!
    Og ja det er hjemmebag, opskriften kan findes her, men da jeg synes de så lidt kedelige ud i opskriften så puttede jeg hindbær buttercream ovenpå.
    Det er nok min favorit af alle de slags cupcakes jeg nogensinde har bagt.

    Cupcake træet kan købes hos Kagekompagniet.

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.