Thursday, May 3, 2012

My ears are urban!


 Mine nye hørerbøffer! De kom i lørdag, men har simpelthen haft så travlt med arbejde at jeg slet ikke har haft tid til at tage billeder af dem før nu.
Elsker dem allerede. Lyden er god, de sidder godt også selv om jeg har øreringe i både oppe og nede på øret.
Synes det er dejligt at det kun er den ene side der er ledning i, meget nemmere at have med at gøre. Det seje er så at i den anden side kan man sætte et andet sæt hørerbøffer i så man kan dele sin musik med en ven!

Nu vil jeg smutte ud i det gode vejr og se om jeg ikke kan finde noget nyt lækkert til at have på til konfirmation i morgen!

Translation: My new headphones. They arrived Saturday, but I've been busy at work so haven't gotten around to taking pictures before now. I already love them! But now I'm off to do some shopping in the amazing sunshine!
 

No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.