Thursday, May 24, 2012

Summer colours!?


Nederdel: H&M, Tee: ASOS, Vest: Global Funk, Taske: Blond Accessories.
Det der med farverigt sommertøj er ikke nemt når man skal have sort på, på arbejde hver dag.
Og så er jeg ikke klar til at vise mine utrolig blege ben endnu - bliver ligesom bare værre af alt det sorte!?
Tilgengæld får i lidt farve på billedet i form af mit ny opsatte ur! Det første der er komme op på vægen i lejligheden (udover spejle)..

Men når man ikke kan have farve på tøjet, så må man jo gøre makeuppen lidt mere farverig!
Inspireret af de pink bryn jeg lavede her, synes jeg det kunne være fedt at prøve med en anden farve.
Havde egentlig først tænkt blå fordi vi så havde noget Reflects Glitter jeg kunne spice det endnu mere op med, men så kom jeg til at tænke på min nye læbestift, fra Reel Sexy kollektionen, Heroine. Det er den jeg har brugt til at lave brynene og så min Vibrant Grape øjenskygge.

2 comments:

  1. Du må lave en guide til at bruge læbestift på bryn! Det ser super fint ud, ved ikke helt om jeg tør - men ih det ser fedt ud!

    ReplyDelete
  2. Skal nok lave en guide næste gang jeg laver det! Folk glor også lidt når man går rundt i Irma med lilla bryn.. :P

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.