Saturday, June 9, 2012

Back in Black.


Mit outfit fra i går.
Langærmet Samsøe basic tee med Asos Jersey vest udover. Perfekt her til forsommeren - ikke for varmt, men heller ikke for koldt.
Derudover er det min nye jakke fra Vila. Havde besøg af nogle veninder i onsdag, hvor den ene havde den fantastiske jakke på. Som jeg bare også måtte eje!

Har kigget efter en god overgangs jakke længe, og denne er virkelig perfekt.
Den kan findes lige her, hvis nogen skulle være interesseret.

Nu vil jeg iføre mig jakken igen og tage på arbejde. Håber I får en god lørdag derude.

2 comments:

  1. Sikke en fantastisk blog du har! Har lige kigget flere sider, spændende at følge med :D

    Du har en fin stil! Fedt med farver, det er virkelig friskende når de fleste (næsten alle) kun bruger sort makeup. Thumps op! :D

    ReplyDelete
  2. Mange tak! (:
    Ja, de fleste er lidt farve forskrækkede når det kommer til makeup. Men når man skal have sort tøj på til hverdag ville det sgu være for kedeligt med sort makeup også! :D

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.