Tuesday, June 26, 2012

Bleached Denim.


Jeans: 5units (Sophia), Top: Samsøe, Skjorte: Tiger of Sweden & Støvler: Topshop.
Denne skjorte var det der også lige kom i baljen tidligere. Den nåede heldigvis at blive tør (med lidt hjælp fra føntørren).
Er virkelig tilfreds med resultatet! Har haft den hængende længe og ikke rigtig fået brugt den, fordi den havde en lidt spøjs denim farve. I kan faktisk se den her, i et virkelig gammelt og ikke vildt fikst outift.
Har kigget efter en lys denim skjorte, men har ikke kunne finde en jeg synes var just right. Det synes jeg den her er! 

Håber I har haft en god aften.
Det havde jeg i hvert fald! Den stod på god mad, "Røvhul" og Just Dance 3 i Nordsjælland.
Nu må jeg hellere smutte i seng. Sov godt derude!

2 comments:

  1. I know! Var sådan lidt sidste øjeblik at jeg kom til at tænke på at jeg jo også havde den hængende. (:

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.