Wednesday, June 27, 2012

DIY Tip.


1. Collar, 2. Bracelet, 3. Necklace, 4. Shoes, 5. Candle, 6. Sleeping mask.
En gang i mellem for jeg DIY flips. Og sådan et har jeg lige for tiden. Er faldet over den her hjemmeside med nogle enkelte fine guides. Er helt vild med skoene, kraven og masken. Har længe overvejet at købe en sovemaske, fordi jeg vågner så let når det er blevet lyst udenfor. Så kunne være man skulle lave sig en.
Skoene er bare awesome. Er en fantastisk måde at peppe nogle af sine gamle lidt op!

Hvis I kender til andre lækre sites med massere af DIY må I meget gerne linke til dem i en kommentar.

4 comments:

  1. Gode tips :)
    Jeg elsker DIY's og jeg laver godt nok ikke så mange lige for tiden, men har lavet massere på min blog :)

    ReplyDelete
  2. virkelig sejt! Skal klart lave et lille lys ud af en appelsin, det er da alt for cute ; )

    ReplyDelete
  3. Natascha: Du er ikke den eneste! Vil helt klart kigge fordi din blog og så hvad der ligger af spændende DIY ideer!

    Sophie: Ja! Synes også det var ret nuttet. Køber dog aldrig rigtig appelsiner fordi jeg ikke rigtig kan lide dem, men måske man skulle prøve dette næste gang der kommer veninder til middag!

    ReplyDelete
  4. Super gode idéer til DIY :) Ih, der er mange fine.. Specielt det øverste armbånd er altså fint :)

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.