Monday, June 18, 2012

Gåtur.


Kan ikke huske om jeg nogenside har fortalt hvor det egentlig er jeg er flyttet hen. Men nu får I det i hvert fald at vide. Bor i KBH Nordvest og synes faktisk her er ret dejligt. Jeg bor i gå afstand til Utterslev Mose, så der var jeg ude og gå tur i går aftes. 

Det er et fantastisk område at gå tur i. Tror det kommer til at blive en lille søndags tradition her henover sommeren med sådan en aften tur. Dog forstår jeg ikke deres placering af bænkene! Hvem gider side og glo ind i en kæmpe busk!?

Så vil jeg sgu langt hellere side ude på den badebro (ved egentlig ikke om man kan kalde det for en badebro når det er en mose?), der ligger gemt inde bag buskene. For hvordan kan man blive i andet end godt humør af den udsigt. Faktisk skrev jeg det meste af forrige indlæg, mens jeg sad og kiggede ud over mosen.
Jeg havde brød med til ænderne, der var dog ikke særlig mange denne gang. Det var en tradition da jeg var mindre og på besøg hos Farmor, at vi skulle ud og fodre ænder. Jeg kan faktisk huske en gang for 'madam and' kom hen og spiste direkte fra min hånd.

Nu skal jeg på arbejde! En kedelig og lang vagt fra åben til luk - øv bøv, men så har jeg fri i morgen!
Ha' en rigtig god dag alle sammen.

No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.