Saturday, June 30, 2012

Læbestift i brynene?




Har flere gange vist billeder hvor jeg har lavet mine bryn med læbestift. Senest så det sådan her ud.
Jeg lovede June at lave en lille guide til hvordan man gør. Så det gjorde jeg her til morgen inden jeg skulle på job inde på K. Det var faktisk lidt komisk for vi var 3 ud af 6 der havde lavet farvede bryn. Blå, Orange og Pink. Så meget fint ud, og vi havde slet ikke aftalt noget!

Hvordan man gør:
1. Læbestift (Pink Nouveau), Lipliner (More To Love), Blush (Pinch O'Peach) og en skrå pensel (nr. 266).
2. Brug den skrå pensel til at tegne brynet op med læbestiften. (Følg formen på dit eget bryn.)
3. Fikser læbestiften ved hjælp af blushen - brug samme pensel, men tør den af i en kleenex først.
4. Tegn den nederste og inderste del af brynet op med liplineren.

Aaaand you're done! Det er faktisk ret simpelt. I kan også se en video med Nicole T, som er Senior Artist i Australien.
Anywho, jeg hygger på sofaen så resten af looket fra i dag for I nok først i morgen!

2 comments:

  1. Prøvede at skrive kommentar fra min telefon i går, det gik så ikke så godt :( Meeeen SÅ fin guide, tror jeg prøver senere i dag - bare lige for at :D hihi <3 taaaaak for dejlig inspiration!!! Glæder mig til at se resten af looket :)

    ReplyDelete
  2. Mange tak! Vil meget gerne se resultatet når du nu har skrevet det! (:
    Har lige smidt resten af looket op så du (og andre) kan se det nu.

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.