Sunday, June 17, 2012

Postkort fra nær og fjern?


For noget tid siden var der en periode hvor jeg var helt stille her på bloggen. Jeg forklarede det ikke nærmere, men sagde at det kunne være I ville få en forklaring på et tidspunkt. Det tidspunkt er nu kommet.

Som I allerede ved er jeg fornylig flyttet hjemmefra (hvilket jeg er super glad for). Da jeg var yngre led jeg dog meget af hjemve, så i starten var det svært. Med ved hjælp af daglige telefonsamtaler med min søster kom jeg oven på igen. Dette var dog tilbage i marts. 
Det hele kom tilbage da min bedste veninde tog ud og sejle med et skoleskib. Jeg havde længe vidst at hun skulle afsted, men regnede ikke med at det ville være noget problem. Har før skulle undvære hende i næsten 3 måneder hvor hun gik på skole i England.
Jeg havde desværre ikke mulighed for at være med til 'store vinke dag' og sige rigtig farvel. Den aften da hun var taget af sted, slog det mig at jeg først ville se hende igen til september. Jeg vidste ikke hvor vidt vi ville have mulighed for at snakke sammen. Da jeg vågnede næste morgen var jeg helt nedtrykt og jeg endte også med at bryde sammen i gråd på arbejdet. Det gentog sig 3 dage i træk, hvor jeg ikke rigtig kunne forklare nogen inklusiv mig selv hvad der rigtig var galt, og hvorfor jeg ligepludselig begyndte at græde. Tog på forlænget weekend hos forældrene i Nordsjælland, så jeg ikke skulle være alene i lejligheden. Det hjalp heldigvis at være der lidt og føle sig helt tryg igen.
Men det var jo heller ikke en holdbar løsning. Så efter at have snakket meget med min mor og søster om det (og min læge som til gengæld ikke var til meget hjælp), har jeg (forhåbentlig) fundet en holdbar løsning og er på toppen igen.
Og jeg håber virkelig det holder for Biw (bedste veninde) har i dag skrevet at det godt kan være hun tager ud og sejler igen umildbart efter hun er kommet hjem til september. Men har lovet søster at tænke positivt, og ikke være ked før Biw har taget en endelig beslutning.

Efter den lange smøre får i lige et billede af de postkort jeg har modtaget fra hende so far. Hun har nemlig lovet et sende en (næsten) hver gang hun er i havn.


Nu vil jeg prøve at koncentrere mig om den der fodboldkamp.
I må have en fantastisk aften!

No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.