Tuesday, June 26, 2012

Tie Dye.


I dag er min fridag. Og dette er hvad jeg har været i gang med det meste af dagen.
I sidste uge sad jeg og surfede nye blogs og fald over Guapizimo, som havde fulgt en DIY guide hun havde fundet på AfterDRK.
Eftersom jeg (næsten) aldrig har andet end sort tøj på, tænkte jeg at jeg godt kunne prøve det på et par af mine jeans som jeg alligevel aldrig rigtig fik brugt. 
Kan ikke helt finde ud af om jeg er helt tilfreds med resultatet, men tror lige de skal prøves på før jeg kan bestemme mig. Men først skal de være tørre.

Der røg også noget andet med ned i klor baljen, men det kan I se senere. For hvis den er tør skal den på når jeg skal til Nordsjælland til studenter halløj om snart.

2 comments:

  1. Det ser da ud til at være blevet et fint resultat med mønsteret og det er nu meget sjovt at prøve på et par bukser man alligevel ikke bruger :)

    ReplyDelete
  2. Præcis! Tror aldrig jeg har haft de bukser på fordi der allerede var nogle 'slid' detaljer på som jeg ikke var stor fan af (har fået dem gratis). Men er også rimelig tilfreds med resultatet. Må lige have dem på en af dagene for at kunne vise dem ordenligt. (:

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.