Sunday, June 24, 2012

Tur/retur.


Tee: Just Female, Tank & Støvler: Samsøe & Samsøe, Bukser: 5units.
Skal lige lære mit nye kamera at kende, så I må lige overleve med at min fødder ikke er helt med. Men var det eller nogle hvor jeg ikke havde hele hovedet med.
T-shirten er ny, men skal returneres i morgen - fald et hul i den da jeg kom på arbejde. Hvilket jeg er virkelig ked af, for var den sidste de havde! Bukserne er faktisk også nye. Det er Sophia som jeg har haft før (men de gik i stykker) så har fået dem byttet og valgt den coated udgave i håb om at de så holder til mere.

Bedre kamera betyder også bedre makeup billeder! I kan godt glæde jer.

Havde egentlig håbet på at kunne gå aftentur og have kameraet med, men tror ikke det bliver til noget i det her vejr. Så tror bare det bliver en aften på sofaen i selskab med det andet der var i pakken, nemlig den nyeste udvidelse af Sims 3! 

2 comments:

  1. Uh sims <3 Og super fin makeup :)

    ReplyDelete
  2. Sims er noget af det bedste. Har haft stort set alle udgaver af både 1'eren og 2'eren og nu også 3'eren. Man er vel lidt nørd.
    Mange tak. Sådan en klassisk makeup er min farvorit og det jeg altid laver hvis jeg ikke lige gider det helt store. (:

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.