Thursday, July 19, 2012

All black and floral at the same time?


Vest: By Malene Birger, Tank: Samsøe, Jeans: 5units, Stiletter: H&M.
Dette var hvad jeg endte med at tage på til begravelsen i går. Men elskede søster nåede lige at skyde et par billeder af mig inden det hele startede. Mens makeuppen stadig sad perfekt og humøret var højt.
Det var en virkelig smuk(!?) begravelse som min onkel stod for (han er præst - og det er faktisk ham der har døbt mig). Efter var der kaffe, kage og der blev delt gode minder. Jeg havde overvejet om jeg skulle rejse mig og sige et par ord, men tror det ville havde endt med at jeg ikke kunne få et ord frem på grund af tårer. Lige nu kan jeg bare ikke forholde mig til at det hele er slut. Følte mig helt tom inden i da jeg gik i seng i går.

Nu ligger hun i hvert flad sammen med Farfar, og man kan jo håbe på at vi ses igen. Det ved jeg hun ville tro på.


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.