Tuesday, July 17, 2012

Alternativt..


Bukser: Gina Trico, Tee: Asos, Blazer: MbyM, Sko: H&M.
Er hvad denne outfit post er. Gad ikke lege med selvudløseren i går morges.
Derfor får I disse herlige billeder. Kan især godt lide det i nederste til højre (der ligner det nemlig at jeg har lange ben)!
Praktiserende Casual Monday - jeg var alligevel alene på counteren hele dagen.

Nu skal jeg tilbringe dagen sammen med nogle fantastiske MAC mennesker og se på nye kollektioner! Det er altid en lækker måde at tilbringe dagen på. Plus der er altid god mad til frokost og kage til kaffen!

I må have en fantastisk dag!


2 comments:

  1. Din blazer ser ud til at være helt vildt fed - hvis det er den der er lynlåse på. Hehe.

    /Stine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, det er den med lynlåsen. Kommer nogle billeder i morgen tror jeg hvor man kan se den bedre. Jeg elsker den også!

      // Sufi

      Delete

What do you think? Have your say.