Sunday, July 22, 2012

Day & Night..


Dette er den makeup jeg havde på i går på jobbet. Det er lavet med "Phloof!", "Neo Nebula" og en lille smule "Nocturnelle".
Lige et herligt billede, så I kan se makeuppen fra jobbet ordenligt. Funny face & glasses!
Og man kan virkelig tydeligt se at når man er nærsynet vil ens øjne se mindre ud når man har biller på. Bare prøv at kig lige ved kanten af brillerne! Ser jo lidt freaky ud.
Da jeg så skulle til housewarming om aftenen hos en veninde, gav jeg den lidt mere gas med makeuppen. Det er samme look hvor jeg bare har givet den noget ekstra "Nocturnelle", lidt "Carbon" og så tilføjet en lille liner!

Nu vil jeg gøre mig klar til at smutte på frokost date med søster og senere en tur i bio. 
I må have en fantastisk søndag og husk at nyde det gode vejr!


1 comment:

  1. Det ser rigtig fint ud! :)

    Kærligst
    www.cravingforbecoming.dk

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.