Friday, July 27, 2012

Dollface?


Dukke/Tegneserie inspireret look fra arbejdet i dag.
Sådan så det ud på papir. Synes næsten det er pænest. Men sådan er det jo nogle gange.
Et lille close-up af øjnene. Ikke min bedste liner, men har haft lidt hævede øjne på det sidste.

I dag var sidste dag jeg skulle lave lookdag på jobbet. Og så skulle det jo være 'one to remember'!
På mandag er nemlig min sidste dag, før jeg rykker til nye jagtmarker! Dog stadig MAC og stadig på en counter, bare nyt, større og bedre!

Nu vil jeg smutte i seng og håber på at opvasken tager sig selv over natten. 


2 comments:

  1. Det ser awesome ud!!! :) Og du skal altså ikke undskylde din liner, du har været meget igennem på det sidste <3 Ih - jeg vil være dollface nu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, Søde June. (: Er nu mest fordi jeg har fået et allergi anfald den sidste uge at mine øjne har været hævede - og stadig er det. Har stadig ikke fundet ud af hvad jeg er allergisk overfor.. =/

      Delete

What do you think? Have your say.