Sunday, July 29, 2012

Gavekort..


1. MatchBox, 2. Timber Cap, 3. Plaid, 4. Charm, 5. Vase, 6. iBox, 7. Pude, 8. Robot.

Nu er der ikke lang tid til jeg (endelig) får min nye sofa. Fordi Bolia har været tripple så lang tid om at levere sofaen som først lovet får jeg et gavekort til dem når jeg har fået sofaen. Men så skal man jo finde ud af hvad man skal bruge gavekortet på.. Disse er lidt af det jeg har kigget på, på hjemmesiden. Jeg elsker små opbevarings æsker. Jeg ender altid med at fylde dem jeg crap, men det er en anden side af sagen. Plaiden ville faktisk passe fint i den nye sofa. Det ville puden også, men har jo allerede syet nogle selv..

Har fået bagt kage til i morgen, men mangler dog stadig glasuren. Og det bliver desværre ikke til Grønkoncert for mig i år alligevel.. Til gengæld har jeg fået lagt vasketøj sammen og ryddet op. Regner med en lang gåtur senere.


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.