Thursday, July 12, 2012

Guilty Pleasure!?

Kender I det der med at der er en sang man bare ikke kan lade vær med at synge med på. Selv om man ikke rigtig vil kendes ved at man godt kan lide den?
Sådan har jeg det med Justin B. sang Boyfriend. Vi spiller alt mulig forskelligt musik på arbejdet, og en dag i sidste uge tænkte jeg "uhh, det er en god sang. Hvem er mon det?" Og da jeg så så at det var Bieber blev jeg lidt irriteret.

Satte den faktisk selv på tidligere i dag, og skruede ret højt op fordi der alligevel ikke rigtig var nogle mennesker. Bagefter måtte jeg også sætte Foo Fighters på. I'm still a rock girl at heart!


3 comments:

  1. Haha, det gør jeg ret tit det der. :P Især når jeg kører bil.

    ReplyDelete
  2. Haha, jeg kender det kun alt for godt. Jeg elsker Taylor Swift's "Lovestory" - det er jeg heller ikke videre stolt af, men hører den alligevel konstant :p

    - Anne

    ReplyDelete
  3. Haha, hvor er I bare fantastiske!
    Så glad for at jeg ikke er den eneste. :D

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.