Friday, July 20, 2012

Movie night?


Var lige et smut forbi TP inden arbejde i dag. Og kom vist til at købe lidt film med hjem...
Men fik altså hele 7 dvd'er for 330kr.! Den gang jeg var lille kunne man næsten ikke få 2 for den pris!
Havde egentlig tænkt mig at jeg skulle se en af dem her til aften, men så kom jeg til at se Monster-In-Law på TV2 i stedet for. Men nu kan I da se lidt af min (voksende) film samling, og den ene af mine super cute Monstre.
Lige nu hygger jeg med det nye Costume og Live fra Bremen. Og dem af jer der også følger med på Instagram (sufisworld) vil vide at jeg har leget lidt med neglelak. Men det kommer I til at se mere af i morgen, for har pt. neglelak lidt ud over det hele..

Håber I har en god fredag aften!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.