Saturday, July 21, 2012

Splash!


De der følger mig på instagram (sufisworld) har allerede set et mindre rent billede af min seneste neglelaks leg.
Så det på en blog for noget tid siden (kan ikke huske hvilken så kan ikke give jer et link). Det er lavet med et sugerør!

Basicly det man gør er at lægge en lag lak på helt almindelig vis og lader det tørre. Så vælger man den lak man vil lave splash-effekten med og dupper et sugerør i (den guide jeg så, skrev at man skulle bruge et lille et af slagsen, men jeg brugte altså et almindelig et og det gik fint) og puster det ud over neglen - brug en avis som underlag(!!) for det griser lidt. Og så et lag topcoat tilsidst and you're done!
Det jeg har brugt er "Vestral White" (fra Hey Sailor!), "Nightfall" og "In the Dark.. Purple" (den ene lilla negl), som alt sammen er fra MAC ofcourse.


2 comments:

  1. Ej hvor sejt! :D Det må jeg prøve :) Det lyder jo lige til..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemlig! Har også fået en del komplimenter på det. Og ja det er altså ret nemt! (:

      Delete

What do you think? Have your say.