Monday, July 16, 2012

Weekend #2

Har nu konstateret at jeg vil gøre Weekend til en tilbage vendende ting her på bloggen. Derfor får I her 4 billeder fra min weekend, ligesom i sidste uge.

Har igen hygget i Norsjælland. Bare mig og Lillebror. Lørdag aften stod på Bezzerwizzer og Daim is (inden Lillebror tog i byen med gutterne - og jeg gik i koma). Fik ikke gået nogle søndags tur i går, men til gengæld kørte jeg en lille aften tur  med kalechen nede da jeg skulle hjem fra Nordsjælland (er sgu rart at kunne låne mors bil!). Da jeg så kom hjem i går aftes, fik jeg (endelig) hængt det første op på min væg! Havde egentlig tænkt at de skulle i rammer, men de var lidt dyre i Posterland og har ikke kunne finde nogle der passer, så nu blev det pt. uden rammer!

Håber I alle har haft en god weekend.


2 comments:

  1. Hvor er tegneseriebillederne fede!

    - Kit

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know! :D Jeg elsker dem også, og synes faktisk ikke det gør noget at de ikke er indrammet.

      Delete

What do you think? Have your say.