Monday, July 30, 2012

Weekend #4


Denne weekend har været rimelig begivenhedsrig! Startede med at tage til spontant til Nordsjælland fredag efter arbejde for at spise middag og forældrene - er sgu rart at have lånt Mama's bil, den skal dog afleveres i aften. Lørdag stod på IKEA tur og sushi med søster (ligesom sidste weekend).. Fik ikke kun købt ting til boligen, men også The Box(!) - Sex & The City (ofcourse) til kun 300,-! (Kan købes i Føtex til de interesseret) Er faktisk allerede halvvejs gennem anden sæson - det er jo addictiv! Søndag startede med kage-bagning og efter jeg troede at jeg godt kunne kysse en tur til Grønkoncert farvel gik jeg en lang tur på Nørrebro og købte togo kaffe og bager lækkerier. Endte med at komme til (min første) Grønkoncert alligevel - en fra arbejdet havde et billet tilovers. Var der først lidt sent, men nåede at hører lidt af Malk de Koijn og selvfølgelig den altid fabelagtige Liam! Og han spillede oven i købet min all time favorite - Du Gør Mig.
Nød også hans selskab i mine hørerbøffer på cykelturen hjem.

I må have en fantastisk mandag!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.