Sunday, July 8, 2012

Weekend #1




Hvad min weekend har budt på. Måske et nyt tiltag på bloggen. Who knows.

Startede lørdag med at tage til Nordsjælland, for at hjælpe på Loppen (det lokale loppemarked) hvor søster og jeg fandt nogle figurer, vi plejede at lege med da vi var mindre. Vi kan god ikke huske hvad de hedder! (Så hvis de med at det er figurene i søsters hånd hedder så del det endelig med os..).
Gamede wordfued med Lillebror, selvom vi sad lige ved siden af hinanden (jeg vandt!). Resten af lørdagen gik med at fejre Lillebror som bliver 20 i morgen (hvor turen igen går til Nordsjælland efter job).
Søndagen startede ud med brun farin madder, nogle vi altid spise når vi var på ferie da vi var små.
Da jeg kom hjem greb jeg et tæppe, min bog og en Sun Lolly, og lagde mig ned på græsset i gården. 

Nu tror jeg, jeg vil gribe samme bog og lægge mig ind i seng.
Håber I har haft en god weekend derude.

No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.