Tuesday, August 28, 2012

All New, All Black..

Jeans: 5Units, Top: Forever 21, Cardigan: Sparkle & Fade (Den jeg snakkede om her), Sko: Ash, Clutch: Black Lily.
Sådan så jeg ud i lørdags da jeg var til fødselsdag. Man er vel arbejds skadet så var all black. Har jo snart ikke andet end sort tøj, så kan være svært ikke at have det på.. Skulle selvfølgelig flashe nogle af de nye ting fra London. Cardiganen er som sagt ny og det er toppen også. Synes toppen er så fin med dens lille detalje ved halsen. Det var faktisk min fantastiske veninde Sofiya der fandt den og sagde at den skulle jeg altså bare prøve! Og tak for det da, for havde slet ikke set den da jeg gik og kiggede. Det er den første ting jeg ejer fra Forever 21, men ikke det eneste der røg med hjem derfra...
Og så lige et close-up så I kan se detaljen på toppen. Den er så fin, og det at man ikke rigtig behøver have halskæde på!

Pt. sidder jeg og venter spændt, mens VVS manden er i fuldsving med at ordne mit badeværelse!
Vil I se før og efter billeder?


2 comments:

  1. Wow hvor ser det bare godt ud. Jeg er helt vil med din cardigan... Mega flot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak. Jeg er også rigtig glad for den. Er normalt ikke særlig meget til cardigans og slet ikke sådan nogle almindelige med knapper så den her er perfekt. (:

      Delete

What do you think? Have your say.