Monday, August 27, 2012

Big Blue Eyes..

Har jeg desværre ikke. Ej, er sgu glad for mine Grøn/Grå/Brune øjne! Men jeg elsker stadig farven blå. Især når det kommer til makeup. Hvilket egentlig er sjovt for det er en farve der skræmmer mange når det kommer til øjenskygge.. Til bonus kan jeg faktisk fortælle, at min første øjenskygge nogensinde var blå. En fin lyseblå en..
Makeuppen er fra i lørdags hvor jeg var til fødselsdag. Jeg legede med nogle af mine pigmenter. De er perfekte til at lave smokey eyes med fordi kan man tone dem så nemt. Det er desværre nogle farver der er udgået.. Måden jeg har lavet det på er lidt ligesom jeg viste her for laaang tid siden. Elsker looket med smokey eyes og nude læber. Så fint!


6 comments:

  1. Wow! Det klæder dig virkelig godt! Blå øjenskygge passer ikke til mig, måske fordi mine øjne er blågrå :) Mine første øjenskygger var dog også blå, nok fordi jeg dengang troede, det var det, der passede bedst netop pga min øjenfarve.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak!
      Vil dog godt lige have lov til at sige at blå farver ville være flot til blågrå øjne! Det vil bringe det blå frem i dem. Det handler bare om at finde de rigtige toner til dig.. (:

      Delete
    2. Hmm, det kan godt være du har ret :) Jeg er generelt også blevet bedre til at lægge makeup siden dengang, så måske jeg kunne prøve igen en dag. Lige nu er jeg bare i en fase, hvor jeg er mest glad ved gyldenbrune farver, som er en god kontrast til mine øjne :)

      Delete
    3. Jeg synes i hvert fald du skal prøve! Men ja gyldne farver er også rigtig flotte til den øjenfarve - du kan evt. prøve at kombinere de gyldne og de blå toner, det kan nemlig også se helt fantastisk ud. (:

      Delete
  2. Shit, det er godt pænt lagt! Og det er meget, meget pænt til din øjenfarve!

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.