Thursday, August 30, 2012

Finally!

Som jeg jo før har skrevet om så skulle min badeværelse laves om i tirsdag. Har været planlagt siden jeg flyttede..
Så det er fantastisk at jeg nu faktisk har plads til alle mine beauty ting, der hvor jeg faktisk skal bruge dem..
Her kan I se hvordan det var før og hvor fint det er blevet. Før var det eneste sted jeg rigtig kunne have noget stående, var på hylden under spejlet. Og det er altså ikke nok for sådan en som mig (også selv om jeg ikke har min makeup derude). Nu har jeg fået mange flere hylder og en skab hvor jeg kan gemme ting væk i også. Skal have købt nogle så kurve, som jeg kan have på hylderne ved skabet, hvor jeg kan have nogle forskellige småting. Skal bare lige finde de rigtige først..
I får lige lidt close-up af detaljerne og også et lille kig på hvilke hudpleje produkter jeg bruger til dagligt.

Nu skal jeg gøre mig klar ting endnu en fødselsdag. I dag fylder min søster nemlig år og det skal jo fejres!


2 comments:

  1. Hvor ser det fint ud! :)

    Jeg ville også lige spørge, hvad er der i den hvide tube der fra MAC? (Haha, hvis du ikke kan gætte på mine mange spørgsmål mht. MAC så er jeg altså bare obsessed med mærket) :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Er også så glad for det!

      Det er en Cremewash - en ansigtsrens der fjerne både makeup og urenheder. Det er min farvorit!
      Hehe, kan jeg godt forstå. Har det på samme måde! Og gør det bare endnu bedere at jeg nu arbejder for dem! :D

      Delete

What do you think? Have your say.