Tuesday, August 21, 2012

From Ash(es) to Ash(es)..

Jeg skrev jo igår at jeg skulle lege med skosværte..
Købte disse babys i London. Havde egentlig overvejet dem fra Isabel Marant, meeeen det var lidt for dyre hvis jeg skulle have dem i helt sorte. Og ville jo gerne have nogle wedge sneaks.. Så da jeg så dem er fra ASH, kunne jeg ikke dy mig!
Hvis man nær studere billederne ovenfor kan man godt se at disse heller ikke er helt sorte, men at læderet er bleget nogle steder.. Dem jeg forelskede mig i var egentlig helt sorte, men de havde kun disse tilbage i min størrelse. Den fantastiske ekspedient prøvede med noget sort skosværte (på et andet par) om man kunne farve skoene med det, og heldigvis virkede det. Så efter at have købt noget ordenligt skosværte, jeg gik i gang med at pudse dem godt og grundigt..
Og jeg er ret tilfreds med resultatet! De er blevet mere skindende sorte end før og ikke bleget nogle steder.

Nu vil jeg hoppe i skoene og gå mig en tur!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.