Tuesday, August 21, 2012

MAC Attack!

Som I nok har kunne gætte jer til udfra de andre indlæg om London, og især dem der følger på instagram (sufisworld), så er der blevet købt en del makeup. Det er man jo nødt til at gøre når det er billigere og man kan få specielle ting!
Der hvor der blev brugt flest penge på makeup var i MAC's Pro Store, som ligger i Soho. Helt præcis på Fouberts Place, som er en sidegade til Carnaby Street. Der kan man nemlig få Pro produkter som man kun kan få meget få steder. 
Dette er hvad der røg med hjem. (Hovsa..) 6 af de nye lakker som, som sagt kommer til DK i starten af september. 7 nye pensler (eller kun 3 af dem jeg ikke har i forvejen men altså). Noget som jeg nok skal fortælle mere om på et andet tidspunkt, nemlig en 3D Glitter! En toilettaske trio, som er gennemsigtig, så man kan holde styr på hvad der er hvor.. En Pro Palette til blush (havde allerede nogle jeg kunne sætte i). Nogle forskellige Chromagraphic Pencils, nogle Pearlglide Pencils og et par  pensel etuier (de rør linerene & penslerne står i) som gør det nemmere at have tingene med.
Noget af det der ikke blev købt i Pro Store'n var denne lækkerbisken! Den var nemlig udsolgt. Men heldigvis havde de den i en af de andre butikker vi var forbi. Nemlig den så kaldte Carry All. Den er så praktisk, med spejl så man kan se hvad man laver + plads til alt det vigtige (og alt det man egentlig ikke behøver). Jeg dog mest tænkt mig at bruge den når jeg skal lave photoshoots.. Ellers bare til at opbevare den makeup jeg bruger mest (ligenu er det nemlig i en pose + en toilettaske).


10 comments:

  1. Årh nogle lækre køb, bliver selv fristet til at gå amok i MAC! Er i øvrigt spændt på at se nærmere på glitterlakken.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan jeg sgu godt forstå! Det er også en dejlig følelse.. Hvis det er 3D glitteren du tænker på er det faktisk ikke en lak, men den kan sagtens bruges på neglene. Men det skal jeg nok vise når jeg har fået leget lidt med den!

      Delete
  2. Hold da op nogle lækre køb! :) Jeg må i den pro shop, jeg skal nemlig et lille smut til London! Bliver SÅÅÅÅ godt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lækkert! Ville gerne tilbage med det samme hvis jeg kunne!
      Du skal dog forbedrede dig på at servicen ikke er den bedste.. Og du kan btw finde et kort over hvor butikkerne ligger på MAC's engelske hjemmeside (maccosmetics.co.uk). (:

      Delete
    2. Det er egentlig utroligt med servicen, det er en af grundene til, at jeg normalt ELSKER at komme i mac-shoppene i Danmark :) Man bliver vejledt og hjulpet osv :) Men tak for tippet om kortet over butikkerne! :)

      Delete
    3. Well nr. 2 butik var de vildt søde og meget hjælpsomme, men i Pro butikken er de en kende arrogante.
      Men jeg er i hvert fald glad for at du at du godt kan lide at komme hos os i DK! :D Hvis du ser mig inde på Kgs. Nytorv (når jeg er tilbage fra ferie) må du endelig komme hen og sige hej! (:

      Delete
  3. Hold nu op! Gid det var mine ting :D Hvad for nogle brushes fik du købt? Tror jeg spotter en 217 og en 224, men kan ikke ane de andre! :D

    Vil også godt vide, hvis du skulle vælge nogle must have MAC brushes, hvad skulle de så være?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, er også lykkelig over at det alt sammen er mit. (Mit dankort er ikke lige så happy..)
      Det er helt rigtig med 217 & 224, der udover er der en 239, 213, 214, 227 & 286.
      Well disse er nogle af mine must-haves, men de er primært til øjnene.
      Mmh, Måske jeg skulle lave et indlæg om pensler. Hvilke man bør have og hvordan man passer på dem og sådan..

      Delete
    2. Tænkte det nok! :D Hehe

      Det ville være skide lækkert hvis du gjorde det. Som makeup elsker, og MAC lover som jeg er, ville det jo være fantastisk. Og jeg er skam sikker på at der er andre derude som også ville elske det! :D

      Delete
    3. Det må jeg lige arbejde lidt på. Og ja tror ikke du er den eneste der ville sætte pris på det. (;

      Delete

What do you think? Have your say.