Sunday, August 12, 2012

Rutebiler & Jordbær..

Som jeg skrev i går kom Biw og min søster på besøg i går aftes. Var så rart at se Biw efter 5½ uden hende. Selv om det føltes som om vi havde set hinanden i sidste uge da hun kom - alt var bare som det plejede. Frygter lidt når hun skal ud og sejle igen, for hvis hun kommer med det skib hun gerne vil, så vil hun være væk i 1år. Det bliver sgu ikke let! Men nu vil jeg ikke tage sorgerne på forskud! Biw havde bestilt lagkage med jordbær til hendes hjemkomst. Så det fik hun selvfølgelig! Lavede en lækker rutebils lagkage med jordbær på toppen. Min farmor lavede altid rutebils lagkage når der skulle legkage på bordet da vi var mindre. Det er virkelig noget af det bedste! Og super simpelt at lave. Det eneste man skal er at smadre en pakke rutebiler, blande det i flødeskum og så er det ellers bare at tage en pakke lagkagebunde og ligge det hele sammen. Den blev i denne omgang pyntet med jordbær for at Biw skulle være tilfreds (og fordi de var på tilbud til 10,- i Føtex!).

Nu skal jeg havde pakket færdig inden turen i morgen (meget tidligt) går til London med søster.


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.