Saturday, August 11, 2012

Sofa & Magneter.

Min elskede nye sofa, som jeg i skrivende stund sidder og hygger på. Min mor har været her i dag for at hente den gamle + stol, som min lillebror skal overtage (han har nemlig fået 2 værelser for sig selv da jeg flyttede). Biw (besteveninden jeg ikke har set i ca. 5½ måned(!!) ) kommer og tester om den er god at overnatte på i aften. 
En anden ny ting i lejligheden er mine magnet tavler. Har været på på udkig efter noget tavle værk til at have hængende på min væg i køkkenet, og da de så var på tilbud i Føtex kunne jeg ikke modstå. Den ene er proppet med postkort fra Biw (2 af dem kom faktisk i dag). Den anden er der en fin ToDo-liste, som jeg burde gå i gang med. 

Min søster har lige annonceret at hun snart er på vej, så må hellere få ordnet vasketøjet inden hun kommer.
I må have en fantastisk Lørdag aften.


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.