Wednesday, August 8, 2012

Vippe nr. 44 = lååååve! Vi har forskellige temaer hver dag i jobbet. Onsdag er lips/lashes. Hvilket betyder fake lashes og lækre (markante) læber. Havde også lilla læber til at matche detajlen under øjet, men glemte at tage billede da jeg havde lavet dem på jobbet. Farverne jeg har brugt er Chrome Yellow, Gorgeous Gold, Vibrant Grape & Mylar.

Ligger pt. på min lækre nye sofa (I skal nok få den at se snart) og hygger.
Håber I har haft en god dag, for det har jeg i hvert fald!


4 comments:

  1. Du har virkelig drømmejob! :P Ville elske at arbejde hos MAC!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know! :D Elsker det også. Kan ikke forestille mig at arbejde noget andet sted!

      Delete
  2. Jeg har også et par falske vipper fra MAC, og jeg ELSKER dem, de kan jo genbruges igen og igen :) De minder lidt om dem du har på - måske de samme, haha :D Kan ikke huske.. Og ih, må have Vibrant Grape, jeg samler jo på lilla skygger ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tro kun der er 2 par af de vipper vi sælger som jeg ikke eger. Og ja, det er jo fantastisk at de kan genbruges! Har nogle jeg har brugt omkring 10 gange.
      Lilla er også en af mine yndlings farver (har en pallette til 15 skygger, som kun er lilla nuancer). (:

      Delete

What do you think? Have your say.