Monday, August 6, 2012

Weekend #5

Denne weekend startede med SATC (og endte også med det), man bliver jo afhængig af at se det! Blev også helt bange igår morges da min dvd afspiller ikke ville samarbejde.. Kunne ikke rigtig overbevise den om at der faktisk var en dvd i den. Heldigvis havde Fona søndags åbent! Lørdag aften skulle jeg havde haft mine mini mouse sneakers på, da jeg skulle ud med min søster og hendes studie venner. Men de var sgu for langtid om at få røven fra forstaden til byen! Og jeg var rimelig beat efter nogle lange dage på job - så jeg gik i seng istedet! Startede søndagen med at kigge i guide bøger om London og drømmede mig en uge frem i tiden. Efter at have været i Fona og nede og handle bestemte jeg mig for at lave pandekager bare fordi jeg ku' - der er ovenikøbet nogle tilovers jeg kan tage med til frokost dessert i dag. Da jeg var mindre og havde pandekager med i madpakken var det med smør og sukker. Måske man skulle prøve det igen!?

Håber I har haft en god weekend der ude!
Ser allerede frem til den næste - der starter min ferie nemlig og en bestemt person kommer hjem..


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.