Monday, August 13, 2012

Weekend #6

Weekenden startede virkelig fashionabelt med fashionweek. Blev spurgt tidligere på ugen og jeg ville hjælpe ved MAC's stand på Vision i Lokomotivværkstedet. De sted og manglede en om fredagen - og der gik ikke mange sekunder før jeg takkede ja! Fik desværre ikke kigget meget ved de andre stande, men det var super fedt at være med. Lørdag formiddag stod i vasketøjets tegn. Og læg lige mærke til den meget fashion taske/net/ting vasketøjet er i. Ja ja, man kan godt være fashion selvom man ordner vasketøj. (At mit outfit så slet ikke var særlig fashion er så en anden sag..) Om aftenen stod den på god mad og hygge med søster, og senere lagkage da Biw joinede. Søndag startede med hygge på sofaen med Biw og så blev der ellers pakket kuffert til London og ryddet op så der vil være rent og pænt når jeg igen ser lejligheden. 

Lige nu skulle jeg nemlig gerne sidde i flyveren på vej til London.
Regner med at kunne holde jer opdateret undervejs for der skulle gerne være net på hotellet.
Håber I har haft en god weekend - det har jeg i hvert fald.


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.