Monday, August 20, 2012

Weekend #7

Denne weekend har været lidt mærkelig, for jeg har ikke rigtig følt det var weekend. Måske fordi Go' Morgen DK er begyndt at sende i weekenden(!?!?) og fordi jeg kom hjem fra London natten mellem fredag og lørdag. Lørdag blev tilbragt på sofaen (lige med undtagen da jeg var nede i Netto. Om aftenen lavede jeg Chanel negle og så dvd (hvorfor er der aldrig noget godt i tv fortiden?). Søndag startede med vask af de nye køb fra London. Min mor har nemlig lært mig at man skal vaske sit nye tøj inden man bruger det. Pga. kemikalier og andet hyggeligt der kan være i tøjet. Var dog lige ved at det ikke kunne lade sig gøre. Åbenbart var der nemlig kun 1 ud af 3 maskiner i vaskekælderen der virkede og skærmen man skal logge ind på for at 'låse' maskinen op var 7 timer bagud og ville ikke lade mig logge ind. Maskinen ville dog heldigvis gerne lade mig vaske. Nogle af solskinds timerne i går blev brugt på et patchwork tæppe med en masse blade (både danske og engelske) og med en mælkesnitte (eller har fået mere end én i løbet af dagen). Aftenen blev sluttet af med en tur på Europa for at spise middag med bedsteveninden, inden hun igen skulle ud på skibet.

Håber I derude har haft en god weekend også.
Nu skal jeg lege noget sort skosværte!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.