Monday, August 27, 2012

Weekend #8

Fredag startede, som jeg jo har fortalt, med hygge på Café Sommersko med søsteren og Biw. Super hyggeligt. Og fordi jeg blev ved med at gabe da vi var et smut i H&M (købte ikke noget), bestemte vi os for at vi lige skulle en tur i Candy Mega Store, så jeg kunne få en indsprøjtning af sukker. Så der var fredagsguf for alle pengene om aftenen (til en værdi af 64,- ... ). Lørdag var jeg til fødselsdag hos en veninde og gammel kollega. Super hyggeligt med god mad og druk spil og alt hvad der ellers hører til! I går var mine forældre fordi til frokost for også at hjælpe mig med nogle ting til mit badeværelse - det skal nemlig laves lidt om i morgen (Er så spændt!). Det endte også med en lille tur i Ikea fordi der var noget vi manglede (alt for mange mennesker - har flok ikke noget bedre at lave på en søndag!?). Efter forældrene var kørt mod Nordsjælland igen, gik jeg i gang med en total rengøring af badeværelset (har jeg nemlig ikke gjort i det halve år jeg nu har boet her..).

Skal lave noget idag som jeg ikke har gjort i lang tid. Hvis I er heldig for I lov til at hører mere senere..  Stay tuned!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.