Thursday, August 23, 2012

You got mail..

Dem af jer der også kigger med på facebook ved at jeg har fået pakker i dag! Jep i flertal.. Den første pakke blev leveret i morges - så tidligt at jeg stadig lå i sengen (Man bliver helt glad for at bo på 2. så man lige kan nå at smide noget tøj på inden man skal stå face to face med pakkemanden!). Det var en pakke med indpakning inden i..
Nemlig indpakning til mit elskede kamera! Fik egentlig en taske med til det da jeg købte det, men bare ikke den originale. Og den fine body case skulle selvfølgelig være pink. Den er så fin og jeg er allerede glad for den, det eneste minus er at man skal fjerne bunden når man skal have hukommelses kortet ud, men det er jo til at leve..
Den anden pakke hentede jeg i eftermiddags. Jeg havde set på FB at Black Lily havde nedsat deres online udsalg yderligere. Og så skal man jo bare liiige kigge! Har længe overvejet clutchen og når den så var sat ned til 150,- og der kun var ca. 6 tilbage kunne jeg jo ikke dy mig! Og når jeg alligevel skulle betale fragt måtte bæltet også lige med i pakken..

Nu vil jeg fordybe mig i min bog ... igen.


2 comments:

  1. Lækre sager og jeg kan godt forstå du blev fristet hos Black Lily, det er jo simpelthen så billigt her ved slutspurten!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ligepræcis! Sådan noget kan være svært at modstå.. Nu glæder jeg mig bare til at tage den i brug.

      Delete

What do you think? Have your say.