Sunday, September 16, 2012

Beautiful on the inside (and outside).

Dem som følger med på instagram (@Sufisworld) vil vide at jeg fredag havde fået en pakke med nogle forskellige skønheds produkter. Som altid købt på LookFantstisk. Der var både nogle gamle kendinge og nogle nye medlemmer til familien.
Var egentlig fordi jeg var løbet tør for min Redken Hårkur (en af dem i hvert fald). Så den skulle selvfølgelig med i kurven. Var også ved at være low på min nye showergel (som jeg elsker duften af!). Havde brug for en ny børste (kan ikke huske hvornår jeg købte den gamle..), men endte med at købe to! En 'styling' børste fra Paul Mitchell og en 'Wonder Brush' som skulle være god til at toupere med (og rede det ud igen) fra Vogetti. De er faktisk ret gode begge 2.  Børsten var ikke de eneste fra Paul Mitchell (er blevet ret glad for det mærke). Har været utrolig glad for min hårspray, så tænkte at jeg ville prøve nogle af de andre stylings produkter derfra. Havde egentlig også bestilt noget shampoo og balsam derfra, men det har der åbenbart været problemer med for de er stadig ikke blevet sendt.. Håber bare at de snart får det!
Noget andet nyt der kom med var det første produkt jeg nogensinde har haft fra Jurlique! En rigtig lækker maske! Det er lang tid siden jeg har haft en god ansigstmaske og fordi min hud har spasset lidt ud på det sidste synes jeg, jeg havde fortjent en god en! Og den er altså virkelig lækker - prøvede den i formiddags.. Fordi der var en deal om at man kunne få lidt rabat hvis man købte for over 100£ (og jeg var på 97£) kom der også lige en pakke Korres Wipes i kurven.

Det var vist lidt af en smøre!
Nu vil jeg lave noget mad og nyde det sidste af min weekend (inden jeg skal alt for tidligt op i morgen!).


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.