Thursday, September 20, 2012

Cake?

Der er så mange der har lavet kollager med forskellige billeder på væggen med tiden. Og nu er jeg en af dem! Det er på væggen i mit køkken, jeg har længe overvejet om der skulle hænge noget på den, men har ikke rigtig kunne bestemme med. Derfor blev det denne løsning - nem at lave, og nem at lave om igen! Købte 4 postkort i papir afdelingen på jobbet i dag, som jeg synes var fine. Det sidste er fra Afrika. Har egentlig 3 mere i samme stil som er sat i ramme, men har ikke rigtig kunne finde ud af hvor de skulle hænge og hvordan. Overvejer at købe nogle rammer næste gang jeg er i Ikea og så lave det til en mere permanent kollage væg. Ideen var egentlig fra en af mine veninder, da jeg viste de 3 billederne.

Det lille bord nedenunder er faktisk et avestykke. Fra min Tip Oldemor (eller jeg har fået det af min Bedstefar), som også hed Sofie. Det er et sybord, hvor man kan løfte 'låget' og så er der små rum nede i. De små rum trænger dog til nye låg, men ellers er det i rigtig fin stand. Elsker den kontrast det er til mine ellers sorte/hvide møbler. Overvejede at male det, meeen!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.