Saturday, September 1, 2012

I mandags...

Jeg skrev jo i mandags at jeg skulle noget, jeg ikke har gjort længe. Hvad jeg foretog mig kan I se nedenfor...
Fotograf: Jesper Koefoed - Model: Cecilie Lind.
Og ja, lægger jo makeup til daglig, så det var der ikke noget særligt i. Det særlige består i at det var til et photoshoot. Hvilket jeg ikke har lavet mange af siden jeg startede på fuldtid for præcis 1 år siden (som tiden dog flyver!?). 
Det var første gang modellen, Cecilie, skulle have taget billeder (hvilket man ikke kan se når man ser resultatet - skal I nok få at se en gang i morgen måske) og derfor ville hun gerne have en professionel til at lægge makeuppen. Jeg har arbejdet med fotografen, Jesper, en del gang og han foreslog derfor mig. Det var helt rart at være med til et shoot igen. 

Nu vil jeg hoppe under dynen med min bog, jeg er nemlig helt beat!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.