Saturday, September 22, 2012

I nattens mulm og mørke..

I disse dage er det gang i noget der hedder Inside Out 2400 her hvor jeg bor. Det er basicly billeder af folk der bor i blokkene som bliver projekteret op på bagenden af blokken. Disse billeder tog jeg til i torsdags da de skulle afprøve det hele (har aldrig set så mange mennesker ude op vejen om aftenen på samme tid!), hvor liiiige skulle se hvad det gik ud på (og jeg alligevel skulle ned med skraldet). Det var egentlig ret sjovt at se hvem der ellers bor her.

Tog disse fine billeder i går aftes da jeg cyklede hjem fra søster. Vi havde egentlig snakket om, at vi begge havde overvejet at tage billeder af skibet, men ikke fået gjort det. Så jeg tog en pause midt på broen og fiskede kameraret frem fra tasken! Det ser altid så fin ud når man cykler over Langebro om aftenen.. Skibet gør det bare endnu finere!

Nu vil jeg nyde min fridag!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.