Thursday, September 6, 2012

In the shades..

Shorts: H&M, Top: Inwear, Blazer: MbyM, Strømper: Tophsop, Sko: Ash, Clutch: Black Lily, Solbriller: Pilgrim.
Så får I lige resten af tøjet fra i dag (som lige nu er blevet udskiftet med hyggebukser og hættetrøje).
Solbrillerne er fordi jeg slet ikke havde makeup på overhovedet.. Skulle nemlig et smut til lægen fordi der er et eller andet jeg ikke kan tåle som gør at mine øjne spasser helt ud.. Lidt skidt når man arbejder med makeup og bruger det dagligt...


2 comments:

  1. Du har altså nogle vildt seje strømpebukser :) Jeg håber, at dine øjne snart opfører normalt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ja - hvis man skal have sådan nogle sataner på kan man jo ligeså godt gøre noget ud af det.
      Håber jeg godt nok også! Det er ikke så slemt pt. men det kommer og går lidt som det har lyst. Skal til lægen igen fredag og have svar på nogle prøver. (:

      Delete

What do you think? Have your say.