Wednesday, September 12, 2012

Nailed it!

Nu har vi endelig fået de nye lakker på jobbet! Og så skal man jo finde på noget sjovt at gøre med dem..
Har fundet inspirations billederne ovenfor lige her, for der er massere seje negle designs at finde. Har egentlig overejet om man skulle prøve at få lavet negle hos en professionel.. Evt. gele negle da neglene på min højre hånd har det med at flække på alle leder og kanter. Nogle af jer det kender et godt sted i KBH (som helst ikke er alt for dyrt)?


4 comments:

  1. dette her er super let at lave! :)

    - http://www.simonie.dk/2011/09/newspaper-nails.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Har jeg faktisk allerede prøvede før. (:
      Men ja der er super nemt og ser super fedt ud!

      Delete
  2. Jeg er vild med stregkoderne, hvor ser det bare sejt ud! :D Jeg kender desværre ingen billige negleteknikkere i KBH :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Synes jeg også! Man må jo kunne gøre det ligesom med avispapiret. Så skal man bare finde nogle stregkoder..
      Mmh, jeg må på jagt og se hvor der er nogle billige nogle...

      Delete

What do you think? Have your say.