Thursday, September 13, 2012

(Not so) quick bearkfast!

Jeg sad og stenene opskrifter på Skinnytaste i forgårs. Jeg faldt over en opskrift på "Overnight Oats" hvilket jeg aldrig havde hørt om gør. Og hvad gør man så - man googler det! Synes det lød spændende og det skulle jo prøves. Brugte dog opskriften her, frem for den på Skinnytaste for synes den virkede nemmere..

2/3 cup mælk
1/2 cup havregryn
1/2 Græsk yoghurt
Lidt kanel.

Mere skal der ikke til. Det skal bare blandes sammen og stilles, tildækket, i køleskabet natten over. Mit stod i ca. 8-9 timer og blev ret godt. Tror jeg vil prøve at skifte kanelen ud med evt. noget vanilje næste gang. Og måske en lidt mindre potion.
Man kan bruge hvad man vil ovenpå. Frugt, müsli & sirup(som jeg) eller hvad man nu har lyst til. Skal prøves igen.

Hvis I er gode kan I jo faktisk nå at lave det klar til i morgen!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.