Thursday, September 27, 2012

Om at blive gammel...

Man kan godt se på min ønskeliste at jeg er flyttet hjemme fra. Det er ligesom lidt mere 'voksen' ønsker!
Mælkeskummer & Stempel kande fra Bodum, Caféglas fra Rosendahl (til at drikke min lækre stempelkande kaffe af), Aalto vase (man er jo ikke rigtig voksen før man har en!) i æblegrøn, stavblender (så jeg kan lave lækre supper til vinter - og den her matcher min kitchenaid i farven!), Frem Living wallsticker, Miss Raford (ring), Miss Ellywell (ørering med vedhæng) og Miss Ellegood (fjer ørering) fra Line&Jo, og så kan man jo altid bruge et gavekort eller 2!
(Kunne ikke lige overskue alt det der link sjov så google må være jeres ven hvis I bliver fristet af nogle af tingene!)


2 comments:

  1. Fede ting :) Lige det man står og mangler når man flytter - husker det godt ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ja nogle af de ting man ikke lige tænker over at man skal bruge.
      Og så er stempelkande kaffe the next best thing, når man hverken har plads på køkkenbordet eller i økonomien til en espresso maskine.. (:

      Delete

What do you think? Have your say.