Monday, September 17, 2012

Weekend #11

Denne weekend startede rigtig dejligt med en kort vagt på jobbet. Og da jeg så kom hjem lå der en seddel om at jeg kunne hente en pakke nede i kiosken! Så jeg satte kartofler og gullasch over så det kunne stå og hygge sig, mens jeg gik ned og hentede fangsten.. Selv om fredag ikke bød på meget arbejde, så tog det lidt revanche dagen efter. Lørdagen startede nemlig med Disney Sjov (man er vel stadig lidt et barn) hvorefter jeg igen cyklede mod jobbet. Søndag startede med at jeg fik rengørings flip (hvad fanden skal man ellers lave når man vågner før kl. 7 på en søndag og ikke kan sove igen!?) og inden kl. 12 havde jeg ryddet op, støvsuget, vasket gulv, vasket op, ren gjort komfuret og ordnet badeværelset. Og får lige at toppe det husmor agtige af så gik jeg også i gang med at bage. Kunne dog ikke bestemme mig for om jeg ville lave havregyns cookies eller kokostoppe - hvad gør man så!? Man laver da begge dele. Sluttede den produktive dag med en omgang pasta med kødsovs foran TVet. Havde egentlig planlagt at gå tidligt i seng, men var somewhat stadig ikke træt..

Nu skal jeg (alt for tidligt) afsted på jobbet. Vi har nemlig status i dag så skal være der allerede kl. 7..
Meeen jeg er væbnet med kager! Så håber det bliver hyggeligt alligevel trods tidspunktet.


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.