Monday, September 24, 2012

Weekend #12

I teorien er min weekend ikke rigtig slut endnu - jeg har nemlig også fri i dag! Men for mig vil weekenden altid være Lørdag/Søndag (og så lige fredag aften).. Sidstnævnte blev tilbragt i selskab med søster, god mad, cupcakes (dem der følger på instagram (@sufisworld) ved hvorfra..) og Vild med Dans! Alt sammen forgik i søsters seng - det er nemlig ved den hun har tv'et stående. Vi endte dog begge med at falde lidt i søvn mens der var Live fra Bremen, men nåede at se hvem der røg ud.. Lørdag blev der bare slappet helt af med hygge på sofaen med Sims på computeren (det er sgu et rart spil hvor man kan styrer alt og alle, når man ikke rigtig føler man har kontrol i sit eget liv). Søndag forsøgte jeg at finde ud af hvilken farve mine negle skulle have, men det kunne jeg slet ikke finde ud af - så de har bare fået lidt klar lak. I går aften kom bedsteveninden så forbi til god gammel dansk mad (frikadeller med brun sovs (som jeg lige skal blive bedre til at lave) og kartofler) og med havregryns kugler til dessert. Som om havregryns kuglerne faktisk aldrig blev til kugler med bare blev spis direkte fra skålen! Bedsteveninden er faktisk først lige gået - hun sov nemlig på sofaen.

Nu vil jeg putte lidt længere ned under dynen her på sofaen og nyde at jeg stadig kan slappe lidt af, inden det hele går løs igen i morgen. I morgen har jeg nemlig planer hele dagen, helt fra alt for tidligt til jeg ved ikke hvornår om aftenen..


2 comments:

  1. Det der lyder som en rigtig rar og hyggelig weekend :)

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.