Monday, September 3, 2012

Weekend #9

Weekenden startede som sagt i Nordsjælland. Hvor den fredag stod på kæmpe indkøb med mor - 3 indkøbsvogne!? Alt det indkøbt mad skulle bruges om lørdagen. Der var nemlig høstmarked på Loppen, hvor vi skulle stå for sandwitches til alle medhjælperene. Det plejer egentlig at være fars ansvar, men han skulle da lige cykle fra Århus til KBH.. Lørdag aften var jeg tilbage hos mig selv, men havde lige røvet slikskuffen hos forældrene inden jeg tog hjem og fundet nogle M&M's! Havde overvejet at gå en tur søndag, men kunne ikke rigtig overskue det. Så bestemte mig for at gøre min tur til Døgnnetto lidt mere interessant ved at gå den korte vej der ned og den lange vej hjem. Resten af søndagen blev brugt på sofaen med bog (Er lige gået i gang med den 3. del af Fifty Shades) og tv. Dovenskaben længe leve!

Nu skal jeg afsted på job.
Bliver både dejligt og mærkeligt at komme tilbage efter 3 ugers ferie!


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.