Wednesday, October 31, 2012

A little something special..

Når man har fødselsdag skal man forkæle sig selv! Og nu er det godt nok over en uge siden det var min dag, men som jeg skrev her havde jeg jo bestilt en lille gave. Jeg fik en sms i forgårs om at den kunne hentes hos min lokale pakkedealer.
Dem som følger på instagram (@sufisworld) har allerede set den fine æske den kom I. Nu får I at se hvad var inden i..
Denne fine Rosewood clutch er nemlig min fødselsdags gave fra mig, til mig! Og jeg elsker den allerede. Indviede den i går da jeg var på arbejde, og den skal også med ud i dag når jeg skal mødes med søster inde i byen og hygge.
Her kan I se lidt af detaljerne. Den er egentlig lidt mørkere i farven i virkligheden end de billeder jeg havde set på Adax webshop, men det er jeg næsten kun glad for. Tror den vil blive brugt flittigt, for det er plads til at det vigtige + lidt ekstra!

Nu må jeg heller få overtøjet på og clutchen under armen og se at komme ud af døren.
Hyg jer!


3 comments:

  1. Wow, den er altså lækker :) Jeg drømmer lidt om en ipad-holder til min julegave erhm til mig selv ;) Det er vist lidt ja, drømme tænkning :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, den er sgu dejlig! Tror den vil blive brugt næsten dagligt frem over.
      Jeg drømmer bare lidt om en iPad i et hele taget :P

      Delete
  2. Hvor ser den bare lækker ud! Rigtig fed farve!

    ReplyDelete

What do you think? Have your say.