Sunday, October 28, 2012

All smoked up.

Ved godt der har været lidt stille de sidste par dage, men har været på kursus og haft lidt travlt med arbejdet. Så er for det meste bare gået i koma foran tv'et når jeg så er kommet hjem. Men det er sgu meget rart egentlig for det er jo noget jeg elsker at lave. Og I skal glæder jer til at se de ting jeg har set på kurset! Det bliver en lækker julekollektion!
Et smokey eye jeg have på en gang i sidste uge. Det er faktisk kun en farve på øjenlåget - der bare er tonet godt ud op mod brynet. Farven er en af mine yndlings når det skal være smokey, "Scene" hedder den og er sådan en fin grå/blå farve. Neden under øjet legede jeg med lidt grøn, som jo er min all time fave farve! Det er "Lucky Green". Så fint med kun 2 farver! Nogle gange når jeg går amok så ender jeg jo med at have omkring 7 forskellige øjenskygger på...
Og så lige et hvor man kan se hele ansigtet. (Og nej jeg er ikke nøgen på billedet selv om det ser sådan ud!)

Nu skal jeg til at lægge noget mere makeup! Skal nemlig til at gøre mig klar til at tage på job igen..
Håber I har en god weekend der ude og ikke arbejder lige så meget som mig.


No comments:

Post a Comment

What do you think? Have your say.