Wednesday, October 24, 2012

Gaveregn!

Dette er så høsten efter fødselsdagen! Det mest er faktisk ting fra ønskelisten. Stavblenderen fik jeg af forældrene og er en fancy en af slagsen (desværre ikke pink, men den er sej alligevel)! Stempelkanden var fra Søster og hendes bedste veninde. Mælkeskummeren var egentlig ikke en gave, men eftersom Mor og Far aldrig bruger den synes de lige så godt jeg kunne 'låne' den. En anden bonus gave fra Mor var de lækre læder luffer fra Peak, manglede nemlig nogle varme vanter til når jeg skal cykle på arbejde. Bedsteveninden gav mig den fine To Do wallsticker, som jeg faktisk har ønsket mig siden før jeg flyttede. Lillebror gav mig café glasene fra Rosendahl (så når jeg får min julegave skal der ryddes ud i mine kopper). Kogebogen er fra nogle af veninderne, eller de gav mig egentlig en anden bog som jeg allerede har så byttede den til denne fine kogebog (som vil passe til den før nævnte julegave..). Det er sgu rart at få gaver! Og de fleste er allerede taget i brug.
Så skal man bare til at lave en ny ønskeliste til jul - den har Mor nemlig allerede spurgt efter!


2 comments:

  1. Åh nogle lækre gaver! Jeg håber du havde en god fødselsdag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemlig, er også meget tilfreds med dette års 'høst'. Jeg havde en helt fantastisk dag, tak! (:

      Delete

What do you think? Have your say.