Monday, October 8, 2012

Mega misundelig!

Er hvad min søster bliver når hun læser dette.. Hun vil nemlig meget gerne have mega mussel stel fra Royal Copenhagen. Og det er netop hvad jeg lige har bestilt i julegave fra arbejdet. Vi har fået valget mellem 5 forskellige ting og de andre 4 var lidt fesne (håndklæder, sportstaske og andet gøgl  så der skulle ikke megen tænke tid til for at bestemme mig for hvilken gave der skulle være min! Ville egentlig helst have det i sort pt. men det blå er sgu også rigtig flot + min mor har lige argumenteret at jeg så kan kombinere dem med nogle af de andre pang farver senerehen. Og eller vil mor gerne have dem i fødselsdagsgave hvis jeg ikke selv er glad for dem - tror jeg dog ikke sker og tror ikke søster ville være tilfreds hvis mor fik dem i stedet for hende.. Sidste år kunne vi ikke selv vælge, men der var gaven var lækker alligevel, nemlig et ur der er blevet brugt næsten hver dag lige siden. Nu skal jeg bare vente til det bliver december.. Er jo kun om 2 måneder..


2 comments:

  1. Ej, det er da vildt lækkert at i kan vælge hvad i vil have. Jeg ville da elske at nogle mega mussel kopper! De er SÅÅÅ lækre! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep! Regnede egentlig ikke med at vi kunne vælge selv, kunne vi nemlig ikke sidste år.. Glæder mig også utroligt til de kommer nu!

      Delete

What do you think? Have your say.